Skip to main content

Resepi Kurma Daging Utara


Bawang Merah , Bawang Putih , Ubi Kentang Dan Cili Merah Dan Hijau Dibelah Dua.


Web ada pelbagai cara memasak nasi daging, ada yang menggunakan rempah ratus yang disangai dan ditumbuk. Ini salah satu menu wajib dirumah saya ketika lebaran. Web sampai tak tahu nak buat apa.

Kali Ini Saya Mau Berbagi Resep Kurma Daging Sapi.


Masukkan bahan kisar dan serbuk kurma kemudian kacau, masak hingga pecah. Lebaran adalah momen penting untuk dilewatkan bersama keluarga dan kerabat dekat. Tapi jika tak ada, saya hanya menggunakan serbuk.

Web Biasanya Masakan Daging Masak Kurma Ini Kita Jumpa Di Kenduri Di Kampung.


Web resepi mudah nasi daging kurma ala utara#nasidagingutara #nasidagingkurma #adabiconsumer #dagingkurmaadabi #resepimudah Web tutorial memasak resepi daging kurma utara. Web 1 ulas bawang kecil* 1 kulit kayu manis 1/2 inci halia* 2 biji cili padi cili merah gula secukup rasa garam secukup rasa perasa masakan 6 biji ubi kentang ( potong 4 )

Jom Kita Buat Daging Masak Kurma Simple Tapi Sedap Ni.


Web gulai kurma daging sapi. Masak kurma ini bukan sahaja sedap dimakan dengan nasi minyak tetapi juga putih serta roti. Web panaskan minyak dan tumis semua bahan penumis hingga naik bau.

Kurma • Pinggiran Roti Dari 10 Lembar Roti Tawar (Potong2,Masih Sama Sedikit Daging Rotinya) • Telur • Santan Kara 65 Ml • Skm • Gula.


Web 3 resep kue kering dari kurma yang enak dan lezat untuk camilan lebaran. Web resepi kurma kambing yang sesuai dihidangkan bersama nasi minyak, nasi beriani, nasi tomato, nasi hujan panas atau nasi berperisa yang lain mengikut kesukaan anda. Web puding pinggiran roti tawar kurma.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar