Skip to main content

Cara Membuat Sos Thai


Tandoori Chicken | Simple & Delicious.


Web cara buat sos thai sedap. Tolong share dan komen dib. ️ bakar sotong dalam pemanggang ajaib atau apa sahaja pemanggang yang anda ada.

Web Masukkan Gula Dan Garam Dan Kacau Sebati.


Jangan kisar cili sampai lumat, sebab kita nak cili potong supaya sos. Yang sangat sedap dan terbayang berada di thailandbahannya3. Tekan butang like & subscribe untuk tengak video yang akan datang.

Pertama Sekali, Kisar Cili Besar Dan Cili Api Yang Telah Dicincang Kasar.


2 tangkai cili kering (rendam dengan air panas) 3 biji cili padi hijau; Berikut adalah cara membuat sos thai yang mudah dan lezat: 🌕45 keping tortilla wrap (45 pieces wrap) 🌕1/2 biji bawang besar (1/2 onion) 🌕3 ulas putih (3.

Web 1 Biji Limau Nipis | Diambil Jusnya 5 Helai Daun Salam 2 Sudu Kecil Lada Hitam 2 Cawan Air Masak 1 Sudu Besar Garam Kasar Cara Membuat:


Web assalamualaikum dan selamat datang ke channel everyday kitchen. Web cara memasak resepi sos thai khairulaming. Web cara masak sotong:

Web Saya Akan Membantu Anda Dengan.


Web 4 ulas bawang putih2 biji cili besar merah2 biji cili padi merah1tbsp sos tomato3tbsp sos cili1tbsp cuka sedikit garam (agak2 sndiri)sedikit gula (agak2 sndi. ️ bila dah masak, angkat dan potong sikit untuk. Web untuk kali ni abi nak kongsi satu resepi sangat mudah untuk membuat pencicah sos thai ini.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar