Skip to main content

Sambal Ikan Keli


114K Views 3 Years Ago #Ikankeliberlado.


Panaskan minyak masak dan goreng ikan keli. Web panaskan kuali masukkan minyak masak, gorengkan ikan keli sehingga garing, angkat dan toskan, letakkan di atas pinggan yang sesuai. Ikan keli ini sangat lah belendir, ade bbrpa petua untuk hilang.

Web Apabila Sambal Telah Pekat Dan Sedap, Masukkan Ikan Keli Yang Telah Digoreng Ke Dalam Sambal Tersebut.


Gaul dan salutkan ikan keli dengan tepung beras. Tutorial sambal ikan keli versi sa. Bapa mertua ida la ada bela ikan keli dengan talapia.

Web Minggu Lepas Suami Ada Ambil Beberapa Ekor Ikan Keli Kat Rumah Mak Mertua Ida.


Kacau perlahan supaya sos sambal meresap ke dalam ikan. ( ikutlah mahu berapa ekor. Web 1 sudu teh gula ½ cawan minyak masak 1 sudu teh serbuk kunyit garam secukup rasa cara penyediaan bersihkan ikan keli, basuh dan tuskan.

#1 Masak Lemak Putih Daun Cekur Ikan Keli.


Web terdapat banyak cara memasak lauk ini. Web ikan keli goreng berlado | kesedapan tiada tandingan. Web gaul sekata serbuk kunyit dan sedikit garam pada ikan keli.

Web Tutorial Sambal Ikan Keli, Airtangan Suriaamanda, Suriaamanda's Cooking.


Hai semua kali ini idha nak share satu resepi yaitu ikan keli sambal penyet. Ikan keli dibersihkan (terpulang nak goreng sekor2 atau dikerat2 pendek mcm yg ku buat tu.) & rendam dalam air asam jawa selama 10 minit. Web sambal tumis tu kalau nak bagi berkuah boleh tambah sedikit air dan boleh gaul ikan keli didalam sambal tersebut supaya tersalut semua.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar