Skip to main content

Resepi Telur Puyuh Masak Kicap


Masukkan Kicap Masin, Sos Tiram, Dan Lada Putih.


Web apa yang penting kuah masak kicap mestilah pekat, lemak, manis dan pedas secukup rasa.untuk resepi kali ini che nom letak cili kisar dan juga cili api bagi memekatkan kuah. Masukkan telur puyuh rebus yang sudah dikupas dan daun bawang. 2 biji telur 2 sudu besar kicap 1 sudu kecil sos tiram 1 sudu kecil sos tomato 2 biji cili padi.

Web Panaskan Minyak Dan Goreng Telur.


Web telur puyuh • bumbu putih (bisa diganti 4 siung bawang putih, 2 siung bawang merah, dan 1/2 sdt merica yang dihaluskan) • kecap • + 1,5 sdt garam • kentang (1/2 kg) • margarin •. Web tumis bumbu halus bersama bawang bombay, bunga lawang, cengkeh, kapulaga sampai bumbu matang. Masukkan cabai hijau dan tomat.

2, Minyak Kena Lebih Supaya Telur Tenggelam Dan Masak.


Masukkan tomat dan daun bawang. Web cara membuat tumis telur puyuh kecap: Guna kuali kecil sedikit lengkuknya.

Web Apa Kata Kali Ini Kita Cuba Resepi Telur Puyuh!


Telur ayam (digoreng jangan terlalu lama nanti liat) bawang. Campur semua bahan kecuali telur puyuh dan daun bawang, masak sampai mendidih. Panaskan minyak dan goreng telur;

Dah Selalu Makan Telur Ayam Kan?


Selalunya dimakan rebus, tapi dengan kicap manis pedas mahsuri, bertambah se. Tumis bawang kuning dan bawang putih. Telur puyuh masak kicap 7 orang.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar