Skip to main content

Resepi Kek Coklat Leleh


Sebab Biskut Marie Ni Rasa Lemak Dia Lebih Sedap.


Pecahkan telur dan kisar juga hingga. 375 gm mentega 600 gm gula kastor 6 biji telur 600 gm air 500 gm tepung} 100 gm. Web 1.satukan serbuk koko, gula, minyak masak, susu cair dan susu pekat.

Bagi Peminat Kek Coklat, Inilah Masanya Untuk Anda Tunjukkan Bakat Membuat Kek.


Kek yang sangat mudah dan senang untuk dihasilkan. Web resepi kek milo coklat leleh senang sedap dan murah guna sukatan cawan. Dalam bekas berlainan, pukul telur hingga kembang.

Web Resepi Kek Coklat Gebu Dan Moist.


Campur kesemua bahan a dan panaskan atas api. Kacau sehingga larut sebati sahaja dan tutup api. Kamu bisa menggunakan panci dan kompor biasa.

Web June 17, 2021.


Web editor alma erin mentari. Satukan tepung gandum, serbuk koko, baking powder dan soda bikarbonat. Masukkan bahan b dan bahan c ke dalam bahan a.

Web Serbuk Koko 1 ½ Cawan Gula Perang 2 ½ Cawan Baking Soda 1 Sudu Kecil Baking Powder 1 Sudu Kecil Garam ½ Sudu Kecil Telur Gred A 2 Biji Buttermilk ½ Cawan.


Kek yang gebu ni kalau makan macam tu je tanpa topping coklat leleh pun dah sedap. Bayangkan bila ada coklat leleh. Kisar (blender) hingga sebati dan ketepikan.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar