Skip to main content

Resepi Butir Nangka


Resipi Butir Nangka Bahan Untuk Membuat Tepung Butir Nangka:


Untuk kuah 3 1/2 cawan santan 1 sudu. Web resipi buah nangka ini adalah hasil perkongsian oleh zurina zulkefli. 2 lembar daun pandan, sobek, simpulkan.

By Port Makan Last Updated Oct 31, 2021 Kadang.


5 buah daging nangka, potong dadu. Web bubur butir nangka penulisresepimudahkategorikuih muihmasakanbubur, hidangan melayukaedah masakanrebus hasil1 hidanganquarter (0.25 servings)half (0.5. Buat seperiuk confirm cepat habis!

Untuk Penyediaan Butir Nangka, Campurkan Semua Bahan Butir Nangka.


Air daun pandan (kisar daun pandan, tapis. Kemudian, uli sehingga menjadi doh. Web bubur biji nangka.resepi yang mudah dan ringkas sahajaada banyak lagi resepi di youtube chanel😊#mydapurpanas #bubur #buburbijinangka #nangka #resepi

Web 150 Gram Sagu Mutiara.


1 sendok sayur gula pasir. Panaskan air di dalam periuk sehingga mendidih. Masukkan doh butir nangka yang.

Masukkan Tepung Sedikit Demi Sedikit Sambil.


Web resepi butir nangka. Masukkan sedikit air ke dalam bekas, masukkan sedikit kapur makan bersama secubit garam serta pewarna. Harini dapur ibunda akan kongsikan resepi bubur butir nangka yang sangat mudah.bubur butir nangka sangat sesuai.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar