Skip to main content

Resepi Teh Ais Cincau


Minuman Segar Lagi Sedap Ketika Berbuka Puasa.


Gula (ikut sukatan yang korang nak buat) 4. Buah pelaga/kayu manis atau cengkih 5. Masukkan gula, susu pekat dan kacau sebati.

Hi Guys, Jangan Lupa Like, Share, Comment & Subscribe Video Kami 😊💕 Resepi Air Balang Teh Ais Cincau Bazaar Ramadhan Paling.


Harini kak rozie nak share cara buat air teh ais cincau dhaka yang viral tu. Web rendam serbuk teh bersama air panas sehingga teh kembang. Langkah 2 tapis guna penapis kain.

Web 17 Resipi Yang Mudah Dan Sedap Untuk Teh Ais Cincau Daripada Komuniti Memasak Terbesar Di Dunia!


Web september 18, 201815 ulasan ada yang mengenalinya sebagai teh ais bangla, ada yang memanggilnya teh ais kaw, tetapi bagi saya sekeluarga, kami. Tambahkan beberapa ais kiub.sejukkan sebentar dan bolehlah di hidangkan. Web cara membuat dan resep cincau thai tea enak, sederhana, simple ala rumahan bisa kamu simak bahan serta tips memasaknya.

Gula (Ikut Sukatan Yang Korang Nak Buat) 4.


Tuangkan separuh gelas air teh. Web teh o ais kopi ais dengan susu pekat (coffee ice with condensed milk) creamy blended corn drink Web saya memang dari dulu lagi peminat minuman teh ais.

Web Resepi Tersedap Untuk Membuat Teh Ais Cincau Yang Kaw Dan Padu.


41k views 1 year ago malaysia. Web bahan yang diperlukan untuk membuat teh ini adalah satu uncang teh thai, air panas, susu sejat, ais, gula pasir, kayu manis dan juga bunga lawang. Lihat juga kue putri salju.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar