Skip to main content

Resepi Menggunakan Air Fryer


Parker Feierbach Seperti Yang Kita Sedia Maklum Bahawa Menggoreng Makanan Sejuk Beku Seperti Nugget, Kentang Goreng, Fish.


Web nah, dari biar air fryer itu terperuk di penjuru dapur baik kamu guna sekarang untuk elak dari rosak dikemudian hari. Web empal tongkol dg air fryer. Banyak orang memakai air fryer untuk menggoreng tanpa minyak.

Web 100 Resepi Air Fryer, Tips Dan Teknik Memasak Guna Air Fryer.


Web tips menggunakan air fryer makanan beku (frozen) boleh dimasak terus dalam air fryer tanpa perlu nyahbeku (defrost) perap/marinate bahan masakan dengan. Keringkan sayap ayam, bisa pakai tisu makan. Letakkan air fryer dengan tepat hindari menempatkan air fryer dekat dinding saat memasak.

Tapi, Masih Banyak Yang Belum Tahu Teknologi Rapid Air Di Baliknya.


Soalnya, ternyata air fryer membutuhkan ruang untuk ventilasi. Tetapi tidak digunakan sepenuhnya untuk memasak dan. Web lapikkan air fryer dengan aluminium foil.

Peringkat Awal Guna Air Fryer Dulu,.


Letakkan ikan dan bakar pada suhu 180°c selama 15 minit. Terlebih, alat dapur yang populer ini. Kek keju hangus merupakan sajian pencuci mulut yang gebu dan berkrim.

Web 1 Jam 4 Orang Innayah Roza Telur Padang Airfryer Bebek Diet No Minyak Foto Step By Step Telur Bebek • Daun Katuk • Daun Bawang • Kelapa Parut • Bawang Merah • Bawang Putih.


Salam, saya salmy saznira atau lebih dikenali sebagai kakmie. Web jom ikuti 10 aneka resepi menarik menggunakan air fryer dibawah. Web namun, jika memakai air fryer tidak perlu minyak dan waktu memasak hanya 10 menit.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar