Skip to main content

Resepi Kek Batik Horlick Milk Cheese


Kemudian Masukkan Susu Pekat Dan Horlick.


Lain dari yang lain tetapi. Web selalu makan kek batik perasa coklat, apa kata kita cuba resepi kek batik horlicks cheese ni. Web kek batik milky cheese horlick, memang sedap 1.

Ada Yang Letak Cream Cheese.


Kemudian masukkan cream cheese yang telah dipukul lembut.kacau. Tapi kek batik horlicks pun ada macam versi. Web kek batik horlicks cheeselapisan bawah300 gram biskut marie, dipatah setiap keping 250 gram mentega berkualiti tinggi2 biji telur gred b1/2 cawan susu pekat.

Dessert Yang Mudah, Kerana Kita Tak Perlu Bakar Guna Oven.


Tak terlintas langsung ada kek batik horlicks. Web kek ini merupakan pilihan yang tepat untuk pencinta horlick, dengan perpaduan rasa coklat, keju krim dan horlick yang sempurna. Web horlick layered cake kek lapis.

Butter 400G Susu Pekat Setengah Tin Horlicks 1 Pack Kecil Telur 2 Biji Air Suku Cawan Biskut Marie 500G


Masukkan susu pekat & kacau. Base 🌺300gm biskut marie 🌺sepeket choc oreo 🌺 1 biji telur ayam 🌺 125gm butter (kmk pky unsalted anchor) 🌺1 ½ cawan. Web resepi kek batik horlick.

Resepi Kek Batik Horlicks Cheezy Milky Rasa Premium Lain Dari.


Untuk topping, panaskan cheese, susu pekat, susu penuh lemak dan susu tepung dengan api yang perlahan. Web 1 ketul mentega 250g biskut marie yang dipatahkan 200g horlick 5 sudu makan susu pekat 3 sudu makan susu tepung bahan cheese 250 cheese 4 sudu makan susu pekat manis. 1/2 cawan milo 2 sb serbuk k.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar