Skip to main content

Resepi Ikan Merah Stim Ala Thai


Che Nom Nak Share Satu Resepi Sihat Kegemaran Cn, Sesuai Untuk Yang Tgh Diet Atau Menu Yg Kalau Minyak Dah Habis Kat Dapur, Iaitu Siakap Steam Ala Thai.


Web 2.3m views 3 years ago. 1 ekor ikan merah, disiang dan dikelar. 3 biji cili merah besar;

Tapi Yang Paling Popular Sekali Dah.


Web anda dah terliur kan? Web resepi ikan siakap stim ala thai. Web langkah demi langkah cara memasak siakap stim ala thai

Web Resepi Ikan Merah Masak Stim Limau Ini Cukup Menggiurkan.


Ikan siakap stim adalah salah satu hidangan yang akan di tempah oleh sesebuah keluarga bila menjamu selera di kedai makan. Kuahnya dimasak berasingan dengan ikan. 1 inci halia, dihiris halus.

1 Labu Bawang Besar Holland, Dihiris Mengikut Alur Bawang.


Jom kami kongsikan menu yang cukup mudah ini resepi sup ikan merah. Web august 20, 2021. Web sup ikan merah ala thai bahan bahan nya:2 keping ikan merahminyak masak dalam 3 sudu besar1 biji bawang besar (dihiris)3 ulas bawang putih (ditumbuk)sedikit.

Web Apa Kata Kali Ini Jom Cuba Resipi Lain Pula Seperti Ikan Stim Ala Nyonya Ini.


Web easy chinese steam fish talapia with ginger and soy sauce | ikan talapia merah stim halia dan kicap hai everyone,today i'm sharing recipe easy and simple chi.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar