Skip to main content

Resepi Biskut Pretzel


Satukan Tepung, Gula Dan Kacang Kisar.


Gaulkan susu uht, gula castor, tepung dan serbuk koko. Web sesiapa yang suka makan biskut pretzel dan teringin untuk membuatnya sendiri, bolehlah semak resepi biskut pretzel yang sedap dan ranggup ini. Web resepi biskut chocolate pretzel oleh :puan fauziah md sidik pukul mentega, gula aising dan telur hingga kembang.

Web 1 Sudu Kecil Implex (Boleh Gantikan Dengan Tepung Beras) 250 Gram Mentega 1/2 Cawan Gula Perang Atau Gula Halus 2 Biji Telur Ayam (Asing Kuning Dan.


Web kali ini saya akan kongsikan apa yang anda boleh buat dengan biskut mini pretzel. 1 cawan gula halus (kalau tak ada gula halus, boleh. Gaul dengan sebati dan sekata.

Mini Pretzel, Beli Siap Di Kedai Bakery Atau Di Online.


Web cara buat pretzel homemade. Web resepi biskut pretzel coklat. Dalam sebuah bekas, masukkan susu tepung, minyak sapi dan garam.

Pukul Mentega, Gula Aising Dan Telur Hingga Kembang.


Web cara penyediaan biskut arab sedap : Dalam mangkuk, satukan air suam,sedikit garam dan gula. Web directions step 1:

250 Gm Mentega 120 Gm Gula Aising 100 Gm Telur (Persamaan 2 Biji Telur Gred A/B ) 50 Gm Susu Uht 10 Gm Gula Castor Yang Telah.


Tuangkan minyak jagung sedikit demi sedikit sambil menguli adunan hingga jadi doh. Gaulkan susu uht, gula castor,. First, adjust your oven rack to the middle position and preheat the oven to 450ºf.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar