Skip to main content

Pengat Labu Dan Keledek


Web Resepi Nennie Khuzaifah Pengat Labu Dan Keledek.


Resepi laksa kuah putih | asli. 2 setelah gula melaka larut, masukkan pula labu dan santan dan. Rendam dalam air kapur selama 1/2 jam (optional).

Web Pengat Labu Dan Keledek Up To Date In Year.


Balik kampung kali ni banyak juga saya dapat kutip sayur dan hasil tanaman yang mertua tanam sendiri macam labu dan. Web pengat labu, pisang, ubi, keledek || sungguh berkhasiat ‼️ makan semangkuk kenyang ‼️#pengat #labu #pisang #ubikayu #ubi #keledek #bubur #enak #berkhasiat. Rebus keladi dan keledek hingga empuk.

Biar Hingga Empuk Dan Masukkan Santan Serta Gula.


Kupas dan potong dadu labu,keledek & keladi.2. Untuk memasak kuah santan, larutkan gula. Bilas pisang dan masukkan ke dalam periuk.

Web Pengat Labu Dan Keledek.sedapnyaaa.


Ubi keledek labu secukupnya gula kabong secukupnya gula pasir secukupnya santan kelapa secukupnya sedikit sago. Web #resepi #dessert #pumpkin #youtubeshorts #foodlover #fyp #recipe Web pengat ubi keledek bersagu rasanya lemak manis dan berbau harum.

Web Kalau Tak Salah Serawa Adalah Panggilan Orang Utara, Dan Dari Tempat Lain Memanggilnya Pengat Atau Bubur Sahaja.


Hidangan pengat sedap dimakan ketika panas dan biasanya adalah antara hidangan waktu petang yang popular. Rebus keledek, ubi kayu dan keladi hingga kembang dan empuk. Web #pengatlabu #pengatkeledek #pengatmantulassalammualaikum dan selamat sejahtera.harini kita nak masak pengat labu dan keledek yang mantul | meletop |.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar