Skip to main content

Cara Buat Kek Coklat Guna Tepung Blue Key


Ha, Tu Dia Resipi Nak Buat Kek Coklat Yang Moist Dan Ditambah Lagi Moist Dengan Topping Coklat Special Ni!.


Bagaimana si ibu yang tak pandai buat. Masukkan tepung gandum yang telah di ayak sedikit. Namun, blender digunakan untuk memutarkan adunan.

Senang Buat Hanya Tambah Telur, Minyak Dan Air.


Masak suhu 160°c 35minit (af russell taylors 4.8l) #3. Gaul sebati lagi, tetapi jangan terlalu. Web tepung kek adalah tepung yang mempunyai kandungan gluten yang lebih rendah dengan terdapat sedikit tepung jagung didalamnya.

Tepung Ini Amat Sesuai Untuk Membuat Kek Dan Menjadikan Kek.


100 gram coklat pahit, 150 gram butter, 70 gram gula. Web sediakan perut anda untuk menikmati kek coklat ini! Web 250 gram mentega (saya guna butterlite) 250 gram tepung berserbuk penaik (saya guna jenama blue key) 200 gram gula kastor/ gula pasir halus 5 biji telur (saya.

Masukkan Minyak, Susu, Gula, Serbuk Koko Dan Vanilla.


Web 39k views, 310 likes, 46 loves, 42 comments, 364 shares, facebook watch videos from tepung kek coklat moist instant: Resepi kek coklat guna tepung blue key to study. Kisar semua bahan, tuangkan ke dalam mangkuk kaca.

Pukul Telur Dalam Bekas, Sehingga Berbuih.


Boleh pakai tepung kek sedia ada. Web dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat kek coklat tanpa mengunakan mixer. 1 cawan tepung penaik 1/2 cawan minyak masak 1/2 cawan serbuk.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar