Skip to main content

Resepi Waffle Rangup


Web Waffle Ni Memang Sangat Mudah Untuk Dibuat.


Web takde idea nak breakfast? Web resepi waffle yang rangup. Web waffle yang rangup di luar dan lembut didalam dipadankan dengan filling yang manis.

Tekak Terasa Mahu Makan Waffle.


Tak perlu lagi nak beli di kedai dengan harga yang agak mahal untuk satu biji waffle. 1 sudu kecil baking powder. Web 1 cawan air 2 cawan susu full cream ½ cawan minyak masak 2 biji telur 1 sk esen vanila ½ sk garam 1 sb baking powder secubit soda bikarbonat cara memasak:.

Web 1/2 Sk Garam + Sukatan Untuk Cawan Abam Pakai Cawan Metrik Ya.


Rina june 25, 2021 resipi dimusim pkp ini, segala pergerakan terbatas. 140gm gula kastor 2tsp garam 240gm air 100gm susu segar 100gm minyak. 3 cawan tepung gandum 2 sudu besar tepung jagung 3 sudu kecil baking powder 2 1/2 cawan air sejuk 1 cawan minyak.

2 Cawan Tepung Gandum 2 Sudu Kecil Yis Kering Atau Guna Instant Yeast 1 Sudu Besar.


Ayak tepung bersama baking powder. Harini dapur ibunda akan kongsikan resepi waffle.resepi ini akan menghasilkan waffle yang sangat gebu dan cara pembuatannya. Jom, kali ni saya share resepi waffle rangup di luar, lembut kat dalam, yang selalu kita makan di cafe tu.

3 Cawan Tepung Gandum 2 ½ Cawan Air ¾ Cawan Minyak Masak 2 Biji Telur Esen Vanila 2 Sudu Besar Susu Tepung 3 Sudu Besar.


Jom buat waffle sendiri di rumah,. Web assalamualaikum hai semua!


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar