Skip to main content

Resepi Sambal Hijau Ikan Keli


#1 Masak Lemak Putih Daun Cekur Ikan Keli.


Panaskan minyak dan goreng ikan keli sehingga garing. Web bersihkan ikan keli dan kelarkan. Web goreng ikan keli shingga garing,ketepikan 2.

Cara Buat Resepi Keli Sambal Hijau.


Letakkan ikan dan bakar pada suhu 180°c selama 15 minit. Web lapikkan air fryer dengan aluminium foil. Serbuk kunyit dan sedikit garam (untuk digaulkan bersama ikan keli).

Panaskn Minyak,Tumiskan Bawang Merah Dan Bawang Putih Shingga Naik Bau,Masukkan Tomato.tumis Shingga.


Web cara memasak ikan keli masak sambal hijau. View the profiles of people named keli sambal hijau hijau. Bahan lain untuk ikan keli sambal hijau.

Web Resepi Ikan Keli Berlada, Oleh:fieyza Fadlinalike:


Ikan sardin segar, bawang merah, putih, chilli padi hijau, sedikit halia, serai, minya goreng, serbuk kunyit, garam, penyedap. Web omak kitchen 1.76k subscribers ikan goreng masak sambal hijau ni adalah resepi yang paling mudah dah lazat disediakan. Goreng ikan keli sehingga agak garing.

Gaulkan Ikan Keli Dengan Serbuk Kunyit Dan Garam.


Web tidak mengapa, berikut kami senaraikan 10 aneka resepi ikan keli untuk anda cuba. Web lumur ikan gn kunyit. Web resepi ini bukan resepi original.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar