Skip to main content

Resepi Roti Goreng Kulit Popia


Masukkan Sayur Campur, Taugeh, Garam.


Web goreng sehingga isi ayam masak. Masukkan inti tadi dengan secukupnya atau boleh juga letak lebih. Hasil popia yang digorengnya tidak rangup dan sangat berminyak.

300 Gram Daging Lembu Cincang |Ayam Pun Boleh.


Buat bancuhan tepung gandum dengan air suam. Pelbagai resipi yang kita boleh buat. Cocok untuk cemilan disore hari , dengan segelas teh hangat / kopi panas ok, lets cook.

Web Resepi Roti Goreng Kulit Popiah.


Web masih ramai yang ‘failed’ ketika menggoreng popia ini. Web lagipun cara nak membuatnya pun mudah. Pada perkongsian kali ini, kami bawakan.

Kulit Popiah (Potong Kecil) • Serbuk Supering Cheese • Gula Icing (Ayak) • Minyak Mengoreng.


Web resepi popia goreng bersira pedas, ada yang panggil kuih ni popia goreng sambal ataupun popia goreng bercili. Bungkus roti menggunakan kulit popia. Hari ni kak bell kongsikan resepi buat popia goreng.

Ada Popia Goreng Dann Popia Basah.


Kuih ni memang sangat sedap dan tak jemu di makan. Sebab itulah tergerak hati nak kongsikan resepinya di sini. Nak upgrade lagi ada popia goreng yang disira.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar