Skip to main content

Nasi Minyak Noxxa


Buka Tudung Dan Angkat Nasi Impit Untuk Disejukkan.


Set periuk noxxa di stir fry (sf), jangan lupa tekan on. #periuknoxxa lah jadi mangsa.jadi penyelamat.kih³. Resepi yang cepat, mudah dan lazat.

Rebus Daging 20 Min Hp Tanpa Air.


Tumis bahan guna fungsi stir fry (tekan stir kemudian tekan butang merah) 2. Resepi ini sangat mudah kerana menggunakan sukatan cawan nasi goreng ikan masin. Gunakan kod khai190nx dan dapatkan diskaun tambahan buku resepi noxxa ini menghimpunkan 77 resepi istimewa pelbagai kategori yang dihasilkan.

Web Jomlah Simak Koleksi Resepi Nasi Goreng Periuk Noxxa Yang Sedap Dan Lazat Ini.


Masukkan minyak masak secukupnya untuk goreng ayam yang telah diperap petang tadi. Web 11 resepi noxxa khas untuk suri rumah. Web meh nak share resepi.

Web Bila Masak Tekan Off.


Sebelum itu saya kongsikan video. Tuangkan campuran bawang putih cabai ke noxxa. Resepi ini diambil daripada blog.

Apa Yg Sempat Je Lah Pepagi Ni.


Letak sesenduk minyak, goreng ubit kentang yang disalut kunyit & garam dalam 2 min. Kekacang butang tekan goreng dan tekan butang merah / mati. Web resepi nasi minyak ringkas dan sedap cara buat nasi minyak ala kenduri simple dan sedap resepi nasi minyak masak.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar