Skip to main content

Cara Goreng Ikan Siakap Rangup


Web Gunakan Teknik Deep Frying.


Cuci bersih, lumur garam kemudian lumur dengan tepung jagung. Web step by step resepi ikan siakap goreng rangup full resepi beserta tips. Guna minyak banyak sikit untuk goreng deep fry bagi rangup.

Web Resipi Sedap Dan Mudah Untuk Ikan Goreng Rangup.


2 ekor ikan siakap ;. Lumurkan garam secukupnya pada ikan yang dah. Ikan perlu tenggelam dalam minyak.

Lumurkan Garam Kemudian Lumur Dengan Tepung Jagung.


Makan lah bersama nasi putih. Web cara goreng ikan ranggup dengan sambal pedas,ikan goreng rangup,cara goreng ikan bilis rangup,cara goreng ikan keli ranggup,goreng ikan bilis rangup,cara gor. Rasa seperti makan di restoran thaiikan siakap goreng.

Masuk Sos Ikan, Brow Sugar, Soya Sos Kacau.


Lumurkan tepung jagung, maggi® cukuprasa™ dan. Sukaaa sangat bila makan ikan goreng yang rangup dan terdengar krup krap. 4 ulas bawang putih ~ ketuk dan cincang.

Web Goreng Ikan Siakap Rangup Dan Masak Lah Sos Tomyam.siram Di Atas Ikan.


Biasanya selain letupan, ikan juga menjadi lengket dan susah dibalik. Setelah siap goreng, angkat dan letak dulu di tepi. Web monday, september 19, 2022 antara yang menjadi kesukaan termasuklah ikan keli, bawal, siakap, dan selar.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar