Skip to main content

Resepi Biskut Mazola Azie Kitchen


1 Malaysia, Menyediakan Pelbagai Resepi Masakan Tradisional, Masakan Barat, Kek, Dessert Dan Pelbagai Lagi.


Resepi ini menghasilkan sebanyak 20 keping biskut. 1 kg tepung gandum (1 bungkus). Web 250 gram mentega 180 gram gula kaster 2 sudu kecil esen vanilla

Nama Biskut Mazola Ni Berasal Daripada Minyak Jagung Berjenama Mazola, Salah Satu Bahan.


Web resepi biskut kacang peas / resepi biskut kacang hijau azie kitchen resepi kuih kacang galeri resepi / biskut badam coklat ini rangup dan mudah untuk. 1 kg kacang tanah kisar (ada jual di supermarket untuk buat kuah kacang). 700 ml minyak mazola (1 botol setara 1 liter, jangan.

Apa Yang Istimewa Bagi Biskut Mazola Adalah Penggunaan Minyak Mazola Dalam Pembuatannya.


Web food blogger no. Web resipi biskut mazola mudah tapi sedap. Web resepi kuih kacang, resepi kuih raya yang menjadi tradisi dan kegemaran ramai di hari raya.

(Minyak 500G Tu Tak Habis Saya.


️biskut ini dinamakan mazola kerana resipi asal menggunakan minyak mazola, tapi kali ini saya gunakan minyak jagung. Web tutorial resepi biskut mazola azie kitchen. Setelah siap, keluarkan dari oven dan biarkan sejuk.

Biskut Mazola Adalah Salah Satu Biskut Raya Popular Bila.


Jika mahu buat adunan penuh, gandakan sahaja bahan bahannya kecuali telur masih menggunakan 1. Web biskut mazola merupakan kuih raya legend yang digemari ramai. Mudah disediakan dan hanya menggunakan beberapa bahan asas sahaja.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar