Skip to main content

Resepi Bangkit Cheese Azlita


Web 2.Masukkan 2 Biji Kuning Telur.


Tepung jagung,tepung ubi,baking powder ayak terlebih dahulu. Bangkit cheese, salah satu biskut kegemaran aznie sekeluarga. Web hari ini kita kongsikan semula cara membuat kuih bangkit cheese daripada chef azreen pada sesi facebook live yang lepas bersama seri pelangi.

Web Jom Deco Cheese Tart!!!.


Pukul mentega dan gula castor hingga kembang. Bangkit cheese sangat ranggup, garing dan cair dimulut cara #dapurpolis. Web bahan resepi biskut bangkit cheese sedap :

Web Untuk Dapatkan Resepi, Boleh Ke Chanel Beliau Ya.


Masukkan keju parut, tepung gandum dan tepung jagung. Masukkan telur dan pukul sebati. 1 sudu kecil esen vanilla dan 1/4 cawan susu pekat.kacau sebati.

250 Gram Buttercup / Unsalt Butter ( Ikut Pilihan ) 2 Biji Kuning Telur Ayam;


3.masukkan campuran tepung tadi sedikit demi sedikit berselang. (marian black) kek chocolat cheese viral yang premium dan yang budget untuk yang nak cari duit sampingan. Web resepi biskut raya bangkit cheese asli viral, sedap sampai tak ingat dunia!

Web Resepi Biskut Bangkit Cheese Ini Telah Dikongsikan Oleh Seorang Pengguna Facebook Iaitu Cik Puan Nor Azliza Mohamed.


2 cawan tepung ubi (disangai) 2 cawan tepung jagung butter 1 buku (250 gram) 1 cawan gula kastor 2 biji telur kuning 1 penutup. Gaulkan gula dan butter sehingga putih. Biskut yang wangi dan cair didalam mulut.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar