Skip to main content

Resepi Ikan Percik Putih


Yang Pasti Kawan Yang Sudah Cuba Resepi Ini Mereka Suka Sangat.


Web 200ml santan pekat (1 kotak kecil santan kotak) 2 keping asam keping. Cucuk lidi pada ikan supaya ikan tidak patah masa dibakar. Web ikan tawes segar ( ikan bisa diganti sesuai selera masing2) • daun kunyit/daun pisang untuk membungkus ikan yang mau dipepes • kemangi • bumbu yang dihaluskan :

Nanti Cikgu Kongsi Lagi Lain Kali.


Letak sedikit garam sahaja kerana kuah percik nanti sudah masin. 1 sudu makan cili kering kisar. Web resipi sedap dan mudah untuk ikan selar percik putih kelantan style.

3 Batang Serai | Ketuk.


Web rahsia resipi ikan percik hampir 33 tahun. Web 1 cawan santan pekat. Ikan dilumurkan dengan garam kunyit sebelum dibakar.

#Goldenapron2020 Minggu 5 #Bazaarramadan Minggu 6 32/2020 Ikan Percik Memang Menjadi Menu Kegemaran.


Web resipi sedap dan mudah untuk ikan percik putih. Web 1 sudu teh serbuk perasa. 💚1402💚 💚202/2023💚 #pejuang2kresipi #cookeveryparthaiwanlautan malam semalam suami ada tunjuk.

Bersihkan Ikan Dan Lumur Ikan Dengan Kunyit Hidup Dan Garam.


Bekas isteri polis puan hajah zainab. 2 inci halia (cheyah potong dua). 5 ekor ikan kembung/ikan selar/ikan keli yang dikelar;


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar