Skip to main content

Resepi Kuey Teow Basah


Iza Share Semoga Bermanfaat Utk Semua😉.


Web 1 genggam taugeh, dibersihkan 1 camca teh cili kisar 2 ulas bawang putih, cincang halus 1 camca teh sos tiram jalen 2 camca teh kicap pekat jalen 1 camca. Panaskan minyak di dalam kuali. Web resepi koey teow goreng basah confirm jadi haa tengah fikir nak masak apa malam ni or weekend ni?

Boleh Lah Anda Pun Makan Dengan Lebih Puas.


Mesti lagi sedap dari makan di kedai. Masukkan udang, fish cake dan fish ball. Web kuey teow basah seafood akan lebih sedap bila ada campuran udang, sotong dan kerang.

Minyak Lebih Sikit Ya Supaya Bila Masukkan Telur Nanti, Kuey Teow Tak Bantat.


Web saya hari ini membuat kuey teow goreng menggunakan kuey teow jenis halus halus yang dikatakan lebih sedap. Kuey teow sebungkus 1 labu bawang besar (ditumbuk) 3 ulas bawang putih (ditumbuk) 4 sudu makan cili kisar atau cili boh. Web anda boleh lah cuba 3 resepi kuey teow goreng basah yang kami sediakan ini.

Rasa Ikan Bilis Memberi Satu Kelainan Rasa Pada Masakan Ini.


Kemudian tumis bawang besar, bawang putih yang dikisar dan. Selalu disediakan untuk hidangan sarapan pagi. Resepi kuey teow goreng basah ini kiriman cik kamsiah.

Masukkan Cili Kisar, Kacau Hingga.


Web kuey teow goreng yang menjadi kegemaran keluarga cn. 4 ulas bawang putih (diketuk) 5 tangkai cili api hijau (diketuk) 2 sudu besar cili boh 2 biji telur lauk. Merata juga mencari kuey teow jenis ini.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar