Skip to main content

Resepi Wantan


Kulit Wantan Goreng Atau Rebus;


Dibuat daripada mee yang digaul dalam sos yang sarat. Hidangan kantonis ini sangat terkenal di seluruh asia. Web this recipe is called wantan mee or wonton mee in malaysia.

Nampak Simple, Mudah Dan Sedap!


Web 1.satukan isi ikan dori, daun parsley, garam, serbuk lada hitam dan telur dalam bekas dan gaul sehingga sebati untuk menghasilkan inti. Sedikit lada putih atau lada hitam; You can get this noodle dish from roadside hawker stalls or in kopitiam (coffee shops) in malaysia.

Sedikit Isi Ayam Di Cincang;


Hidangan mee dengan wantan yang enak. Web resepi wantan goreng, kukus dan sup ini telah dikongsikan oleh seorang pengguna facebook iaitu cik puan ida zaida. Web cara buat mee wantan kicap.

Web Wantan Goreng Adalah Sejenis Ladu Cina Yang Berbentuk Dalam Bungkusan Kecil Dan Tersedia Dalam Pelbagai Jenis Cara Penyediaan Sama Ada Kukus, Goreng,.


Web 1 sudu kecil sos ikan 1/2 sudu kecil garam 1/2 sudu kecil lada putih kulit wantan air minyak untuk menggoreng cara penyediaan gaul ayam, udang, daun. Dalam video ni saya kongsikan cara untuk membuat. Tumis bawang putih sehingga kekuningan titiskan sedikit minyak bijan, air, sos tiram, lada sulah & kicap pekat.

Web Resepi Wantan Goreng Ini Satu Makanan Ringan Yg Disukai Oleh Semua Org Cara Buat Yg Mudah Dgn Bahan Yg Ringkas.wantan Ini Jugak Boleh Di Buat Frozen Ia Amat.


Web campurkan semua minyak dan kicap dalam pinggan. Kemudian masukkan mi wantan yang sudah celur dan gaul rata. Kena pula dengan cuaca redup di luar.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar