Skip to main content

Resepi Lompat Tikam Dalam Bekas


Kebiasaannya, Kuih Lompat Tikam Ni Popular Waktu Bulan Ramadan.


Apabila sudah siap, masukkan dalam loyang. Mesti akan selalu beli sebab rasa nya yang sedap dan lemak nya membuatkan kuih ini terasa. 15 minit ♦ masa memasak:

Lompat Tikam Adalah Sejenis Kuih Yang Berasal Dari Negeri Kelantan Malaysia,Kuih Ini Termasuk Dessert Yang Terbuat Dari Beberapa Bahan Di.


Resipi kuih lompat tikam, simple tapi tetap sedap. Web #lompatikam #dlaiqa #reseprikaresep dan panduan singkat cara membuat lompat tikam ala rika d'laiqa.lompat tikam? Web dapatkan resipi penuh kuih lompat tikam di:

Web Kuih Lompat Tikam Versi Kelantan Sangat Sedap Dimakan Dan Antara Kuih Yang Sering Dicari Apabila Ramadan Tiba.


Web resipi sedap dan mudah untuk lompat tikam. Web resepi kuih lompat tikam terengganu yang mudah dan sedap! Web biarkan adunan itu sejuk sepenuhnya semasa ia diletakkan di dalam bekas.14.

Web Resipi Kuih Lompat Tikam.


Hidangan yang mempunyai pelbagai warna ini menjadi tarikan ramai. Web kalau di bazar ramadhan, mesti selalu jumpa kuih lompat tikam. Apabila anda pernah berkunjung ke daerah pan.

Selalunya Ada Dijual Di Pasar Pagi.


Web #resepikuih #kuihlompattikam #kuihkelantan #kuihmuihtradisional #kuihbukapuasakuih lompat tikam sangat terkenal di negeri kelantan.bagi perantau. Resipi kuih lompat tikam yang sedap. Bahan a (lapisan hijau) 6 helai daun pandan (dikisar dengan 200ml air dan diambil jusnya).


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar