Skip to main content

Resepi Kuih Seri Ayu Guna Blender


Web Sajian Resepi Kuih Seri Ayu Guna Blender.


Hari ni ariana nak share dengan korang semua resepi kuih tradisional iaitu. Web 50.1k subscribers subscribe 7.9k views 1 year ago #kuihputeriayu today, we want to share with you all the traditional malay cake recipes, namely apam puteri ayu cake or. Web kali ni jom kita tengok cara untuk buat antara kuih yang menjadi kegemaran ramai, kuih yang selalu dibuat berniaga dan kuih yang wajib dijual waktu bulan puasa, kuih puteri.

Kalau Tak Cukup 1 Cawan, Boleh Cukupkan Bakinya Dengan Air.


Web “kuih puteri ayu @ seri ayu. Web saya tahu ramai frust buat kuih ayu jika ia. Rahsia untuk hasil kuih yang cantik berkilat.

Web Mudah Rupanya Buat Sendiri Kuih Angku Tanpa Acuan.


Kalau tak cukup 1 cawan, boleh cukupkan bakinya dengan air. Web kali ni jom kita tengok cara untuk buat antara kuih yang menjadi kegemaran ramai, kuih yang selalu dibuat berniaga dan kuih yang wajib dijual waktu bulan puasa, kuih puteri. Web #resepi kuih seri ayu / #kuih puteri ayu / #apam ayu / selembut suteracara masak kuih seri ayu / cara buat kuih seri ayuresepi yang sangat mudah dan dijamin.

Bubuh Adunan 3/4 Acuan Saja Tau, Nanti Dia Naik Tinggi.


Resepi kuih seri muka lembut dan sedap. Gula, ovalett dan telur dipukul hingga kembang dalam mangkuk/bekas. Seri muka pandan tanpa telur.

1 1/2 Cawan Santan (1 Kotak Santan + 1/2 Cawan Air) 1 Sudu Makan Ovalette.


Kali ni saya kongsikan satu lagi resepi kuih tradisional yang diperbuat daripada pandan iaitu resepi kuih seri ayu atau. Pastikan kalau guna ukuran cawan tu. Web assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.hari ini kak wany share resipi kuih apam puteri ayu.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar