Skip to main content

Resepi Ikan Siakap Sweet Sour


Web Tak Nak Buang Masa Lagi, Jom Kita Tengok Resepi Siakap Sweet Sour Berikut Ni.


Web masukkan ikan siakap yang telah digoreng ke dalam kuali dan kacau rata dengan sos. 1 ekor ikan siakap garam secukup rasa 3 sudu besar tepung jagung Web salam semua.mohon ️like & subscribe ️ video saya ya.terima kasih atas bantuan dan support ️semoga channel ini dapat berkembang atas bantuan semua ️#siakap.

Untuk Ikan Siakap Boleh Juga Di Gantikan Dengan Ikan Talapia Dan Ikan Bawal.


Kalau masak seekor dgn kepala,maka kami sekeluarga akan. This will give a crispy thin coating on the fish after. Web resepi siakap sweet sour ala thai special bahan cincang halus:

Web Ikan Siakap Atau Juga Dikenali Sebagai Ikan Kakap Putih, Merupakan Ikan Air Tawar Dan Air Masin.


#goldenapron2020 #week32 kalau boleh kita orang perempuan nak kerja paling. Sprinkle a little salt, aji shio white pepper powder and a little wheat flour. 1 ekor ikan siakap (disalut dengan garam, kunyit dan tepung jagung) 1/3 batang timun.

Web Ikan Siakap Sweet Sour With Bunga Kantan Resepi Mak Aku Yang Diolah.


Web method to make it easier to cook fish, kelarkan ikan. Setiap kali kalau aku pulang ke kampung mak selalu buat. Web resipi sedap dan mudah untuk ikan siakap sweet sour (fish fillet masam manis kids friendly).


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar