Skip to main content

Popia Nestum Png


1 Bungkus Kulit Popia Saiz Kecil (50 Helai) 1 1/2 Cawan Nestum * 1/2.


Letak di penjuru popia sebelum gulung. Web bahan untuk popia nestum: 1/2 cawan nestum (lebihkan nestum kepada satu cawan), kisar halus;

Web Lidi Cara² 1.Ambil Sekeping Kulit Popia Gulungkan Dengan Menggunakan Lidi.


Tutup bekas berisi popia gulung. Web popia nestum @ horlick (anggaran 400 pcs) bahan2nya: Kali ini kami ingin kongsikan resepi ringkas popia.

Web Cara Buat Popia Nestum Sedap Dan Rangup By Malina Lina Pg | Resepi Popia Nestum Horlicks Mudah.


Web antaranya ialah popia nestum. Matikan gulungan dengan gam menggunakan tepung yang dibancuh dengan air.*. Web resepi popia nestum ini kiriman cik aina eira.

Resepi Popia Goreng Nestum + Cheese Powder Sedap Dan Mudah!


Web hi everyone, let's try this snack recipe_ popia nestum crunchybahan bahan / ingredients:kulit popia (spring roll pastry) 1 pack minyak masak (cooking oil)tep. Web resepi popia nestum rangup guna 4 bahan | mudah dan sedap(2021)assalamualaikum.resepi hari ini dibuat dengan penuh kasih sayang,. Popia nestum resepi yang sangat mudah dan kalau dapat sebalang boleh habis dalam satu hari.

Potong Serong Untuk Dapatkan Saiz Kulit Popia.


Tarik kulit popia selapis demi selapis (jangan sampai koyak pulak). Tepung gandum dicampur sedikit air. Pin on popia source image @ www.pinterest.com


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar