Skip to main content

Donut Gebu Simple


Then Add Ingredients B Into Mixing Bowl.


Web 1 cawan air suam 1 peket mauripan 11g 1sb susu pekat 2sb gula 2sb butter atau majerin satukan semua kacau dan biar berbuih tutup permukaan cawan bila sudah berbuih,. Web dr nad nak kongsikan resepi donut yang simple, mudah, gebu, lembut, sedap dan paling penting sesuai untuk mereka yang sedang diet tapi teringin nak makan donut. Satukan air suam dan gula.

Web Menyediakan Resepi Donut Yang Simple, Gebu Dan Sedap Serta Menceritakan Tentang Donut Yang Pelbagai Jenis.


Web cara buat donut lembut gebu & montok by malina lina pg|resepi donat simple anti gagal| tips mendonat. Donut merupakan sejenis kuih yang sangat enak untuk. Web cara mudah membuat donat lembut dan gebuassalamualaikum dan selamat pagi, hari ini cikgu kongsikan cara mudah membuat donat yang lembut dan.

Kemudian Tunggu Sampai Doh Naik ,.


Resipi donut gebu guna 5 bahan. Web donut yang lembut dan gebu, menggunakan kentang sebagai bahan pelembut semulajadi. Masukkan yis dan kacau sekejap.

1 1/2 Sudu Besar Yis Kering 3 Sudu Besar Susu Pekat 1/3 Sudu Kecil Garam Halus 3/4 Cawan Air Suam 2.


Web satukan tepung gandum, majerin, dan garam. Biarkan selama 15 minit atau hingga berbuih. Pour the dough in a bowl and let it proof for 30 min.

Roll Dough To Flat Sheet, Use Donut.


Web put ingredients a into the mixing bowl.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar