Skip to main content

Daging Masak Kunyit Brunei


600 Gr Daging 4 Siung Bawang Merah Haluskan 2 Siung Bawang Putih Haluskan 3 Cm Jahe Haluskan 7 Cm.


Gaul dengan serbuk kunyit dan garam secukupnya. Resepi daging kunyit mudah dan sedap.untuk maklumat lanjut resepi ini : Kalau tak empuk lagi boleh.

Berbalik Pada Daging Goreng Garam Kunyit Saya Hari Ini,.


Iklan 1.tumbuk bawang putih dengan kunyit, campakkan semua dalam periuk bersama daging, sedikit garam dan air. Web cara cara masukkan terus daging ke dalam kuali bersama serbuk kunyit. Web daging cincangan masak kunyit kedayan by brada hud 1pax $10 (daging cincangan + urat kuning + tulang + ubi) muara free deli serasa caj $2 available 14pax only whatsapp.

200Gm Usus Lembu (Untuk Disumbat Daging Belutak) Minyak Masak Secukupnya;


Hjh siti halipah hj mohd taibpenolong penerbit: Masukkan serbuk kunyit, air asam jawa, dan air. My grocery store used to sell fresh.

Bila Serai Dah Perang, Masukkan Bahan Hiris.


Dalam 3 4 sdb besar macam tu. Web cara penyediaan daging masak kunyit : Nak guna daging apa pun boleh.

2 Siung Bawang Putih, Haluskan.


1 sendok makan cabai merah yang telah. Manisah hj tahir & siti shahnurul amalina suhaimiterbitan: Web daging masak kunyit (turmeric beef) this is beef cooked with potatoes, turmeric, garlic, onion, lemongrass, and a little chili.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar