Skip to main content

Carah Dan Resepi Kerepek Kari


Web Cara Mudah Buat Kerepek Pagoda Yang Rangup, Sedap Dan Beraroma.


Web jadi hari ini kami nak kongsikan resepi kerepek. Terus masak dengan api perlahan. Pertama, siapkan wajan diatas kompor yang menyala dan masukkan sedikit minyak kedalamnya, tunggu hingga minyak menjadi.

Kupas Kulit Kentang Dan Hiris Nipis Menggunakan Pisau Buah.


Koyakkan kemudian, toskan lebihan air dan koyak / siat. Langkah 3 udang kering, daun kari, santan kental kiloan. Berikut lansiran brilio.net dari berbagai sumber, kamis (7/1).

Web Barulah Rangup Kerepek Pisang Anda Dan Berpuas Hati Dengan Hasilnya.


Setelah kentang empuk, masukkan asam keping, gula dan garam. Langkah 2 jintan, bumbu kari. Karipap pusing, pastel lapis dan renyah, berisi kari daging sapi.

Web Sesetengah Orang Memanggil Kuih Gunting Dengan Kerepek, Keropok Atau Kacang (Contoh :


Web masukkan pula santan. Tumis bumbu halus, tambahkan dengan kayu manis,. Ini dia cara mudah buat kerepek pagoda yang rangup, sedap dan beraroma.

Web Carah Dan Resepi Kerepek Kari Resepi Keropok #Pkpb || Rangup Sedap.


Boleh cuba serbuk lada hitam, ataupun perasa cheese. Kerepek gunting ranggup dan sedap / resepi dan cara uzie cooking. Kerepek pisang yang siap ditos tadi kemudian dimasukkan ke dalam bekas besar mengandungi.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar