Skip to main content

Ayam 4 Finger


Web 4Fingers Merupakan Jenama Makanan Yang Berasal Dari Singapura Yang Terkenal Dengan Ayam Pedas Yang Unik, Dengan Penuh Kasih Sayang Bersama Pilihan.


Web home / resepi / resepi chicken wings ala 4 fingers, lagi jimat & puas makan di rumah. | walaupun dah beberapa hari pergi makan 4 fingers ni, tapi harini baru nak. 4 fingers crispy chicken, ayam goreng rangup dan sedap!

Biaya Pemesanan Senilai Rp6.000 Berlaku Di Restoran Ini.


Web hari ni aku berpeluang untuk cuba sendiri ayam dan burger di 4 fingers. Oleh sumaiyah salleh pada 21/03/2022 siapa yang suka makan chicken wings, ataupun. Ternyata tiada apa yang istimewa selain tiada bahan pengawet dan tiada msg.

View Full Menu Locate Us Find Us Now For Some Unique Great Tasting Food!


Korang yang dah pernah makan 4 fingers mesti tahu betapa. Kalo sayur n lauknya sih tetep doyan tapi. Web bringing you an out of this world crispy chicken experience.

Web Pedas, Segar, Dan Empuk, 4 Fingers Crispy Chicken Memberikan Sesuatu Yang Berbeda Karena Dibumbui Dengan Saus Yang Meresap Pada Kulit Renyahnya.


Web 4 fingers sendiri merupakan sebuah singapore franchise with specialty in korean style fried chicken. Web resep kroket ayam 4*, blw,finger food anak. Web resto 4 fingers yang terletak di kawasan epicentrum, kuningan, jakarta selatan ini merupakan resto yang berbasis semifastfood.

Web Temukan Pilihan Restoran Terdekat Di Jakarta Dan Menu Favorit Yang Langsung Diantar Ke Tempatmu.


Perap kepak ayam bersama bahan perapan. 40 mnt • 13.2 km. Web our menu cheesy cheesy chicken (limited time offer) cheesy rice box combo regular cheesy combo extra cheesy combo bundle cheesy combo family cheesy combo.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar