Skip to main content

Tauhu Sumbat Ayam


Timun, Sengkuang, Lobak Merah Di Sagat @ Di.


Web kita memerlukan satu paket tauhu lembut, setengah cawan daging ayam cincang, setengah cawan udang cincang, tiga ulas bawang putih, satu biji bawang besar,. Web 32 resep tauhu ala rumahan yang sederhana dan lezat dari komunitas memasak terbesar dunia! Tauhu yang sudah siap goreng keluarkan isinya, hancurkan dan asingkn.

Langkah Pertama Ialah Memulakan Dengan Menggoreng Kepingan Tauhu Terlebih Dahulu Hingga Masak.


43k views 3 years ago. Tauhu digoreng sehingga masak kemudian dipotong segitiga. Celurkan taugeh sekejap je dan toskan.

Apabila Telah Sejuk, Belah Tengahnya Dan Isikan Dengan.


Selepas siap digoreng, tunggu kepingan tauhu. Timun (dipotong nipis memanjang) 1/2 lobak (dipotong nipis memanjang) 1 lobak merah (dipotong nipis memanjang) minyak. Web kali ini kita akan berkenalan dengan resepi tauhu sumbat ayam daging yang sedap dan mudah untuk disediakan.

Resepi Tauhu Sumbat Gebus Gebas Dan Mengenyangkan Boleh Dijadikan Juga Sebagai Hidangan Makan Malam.


(macam dalam gambar) lenyek kentang yang siap rebus tadi. Tauhu sumbat ini adalah hidangan yang. Web kisar tauhu, tauhu jepun, 2 biji telur, dan udang atau isi ayam.

Bila Tauhu Telah Kering Dari Air, Goreng Hingga Luarnya Garing.


Tauhu dipotong 3 segi dan goreng sampai masak. Tengah tauhu dikelar untuk sumbat sayur. Mahira putri h stim tahu goreng.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar