Skip to main content

Resepi Laksa Penang Sardin


Dengan Memakai Cookpad, Kamu Menyetujui Kebijakan Cookie Dan Ketentuan Pemakaian.


Resipi laksa penang datuk rizalman laksa penang sedap tak tau nak habaq watch on kredit: Kali ni saya kongsikan cara untuk membuat laksa dengan lebih mudah dan cepat. 1 kg ikan kembung 5 keping asam.

Web Cara Menyediakan Kuah Laksa.


Resipi yang dikongsi ben safwan ini, sesuai untuk mereka yang pertama kali. Asingkan isi dan tulang ikan dan simpan air rebusan bersama dengan. 5 sudu besar cili giling.

Web Memang Sedap Hirup Kuah Laksa Penang Yang Cukup Kepekatan Dan Rasanya.


Bahan wajib yang perlu ada untuk. Yang penting rasanya memang sangat sedap. Dah siap kisar, masukkan ke dalam periuk.

Web Kepada Anda Yang Menyukai Makanan Ini, Boleh Cuba Buat Sendiri Di Rumah Dengan Mengikut Step By Step Resepi Laksa Penang Yang Power Tapi Simple Dan Sedap Yang.


1 hiris ( nipis) halia; Kisar bawang merah, bawang putih, 1 tin sardin besar, tin sardin kecil hancur kasar saja. Web memang mudah, sedap dan cepat!

Web Masakan Resepi Laksa Penang Asli Sedap Simple & Kuah Pekat Resepi Laksa Penang Asli Sedap Simple & Kuah Pekat Food, Masakan / By Sajjad Laksa Penang Merupakan.


Guna sardin dalam tin je untuk kuahnya. Resepi untuk memasak dan cara memasak laksa. Resepi laksa ekspres guna sardin dalam tin.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar