Skip to main content

Resepi Kuih Bom Pisang


1) Resepi Apam Pisang Tanpa Telur.


Uli doh hingga tidak melekat di tangan. Dengan pisang pun, banyak aneka resepi yang boleh dilakukan. 15815 hits hari ini bagi yang gemar makan kuih bom pisang tu boleh la mencuba resepi kuih bom ni dijamin.

Web Jom Kita Tengok Che Nom Buat Kuih Bom Bijan Pula Kali Ni.


Cara membuat bolu pisang panggang kismis: Web 1 cawan gula pasir 1/2 cawan kelapa parut muda 3 sudu besar tepung gandum cara penyediaan inti kacang : Web 1,947 resipi yang mudah dan sedap untuk pisang daripada komuniti memasak terbesar di dunia!

Rebus Kacang Hijau Dengan Air Yang Banyak Sehingga.


Untuk membuat doh, campurkan semua bahan kering dan campurkan air sedikit demi sedikit. Satukan tepung gandum,gula dan yis. Web assalamualaikum dan hai semua supporters mak.

Saya Guna Sukatan Cawan Seperti Di Dalam Gambar.


50 gram kismis, potong 2 bagian. Web 275 gram tepung terigu protein sedang. Pastikan adunan tidak terlalu cair.

Campur Tepung Pulut, Tepung Gandum Dan.


Terima kasih kerana masih support cenel mak walaupun agak sendu.kali ni mak masak kuih bom pisang tapi saiz. Web cara memasak langkah 1 6 biji pisang dilenyekkan akan jadi 1 cawan pisang. Biasa kita tengok resepi yang dibuat ialah tepung pulut perlu dicampur bersama dengan tepung gandum, dan.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar