Skip to main content

Resepi Kuey Teow Sup Ayam Azie Kitchen


Yee Mee Sizzling Bahanbahannya Untuk 3 Orang 3 Gulung Via.


Terima kasih cik puan farah untuk. Perasakan dengan sos ikan, gula dan ajinomoto. Web kuey teow sup ini antara comfort food yang ramai orang suka.

Web 7 Ulas Bawang Merah 1/2 Biji Bawang Besar 3 Biji Cili Merah 10 Biji Cili Kering 1 Inci Lengkuas 3 Batang Serai 1 Sudu Besar Udang Kering 4 Helai Daun Limau Purut 1 Inci.


Resepi kuey teow sup memang ang sangat sedap dan mudah disediakan. Kuah sup ayam berhalia yang viral di. Didihkan air dalam periuk dan masukkan akar ketumbar, ayam, kicap cair, kicap sotong, kiub ayam, lada sulah dan lada hitam yang telah ditumbuk halus tadi.

Web 2.8K Views 1 Year Ago.


Web rasa padu memang terangkat! Fish ball dan fish cake; Web resepi ni ada kelainan sikit.tambah serbuk jintan manis lepas tu.

Web Resepi Kuey Teow Sup Ala Kopitiam.


Web resepi kuey teow sup azie kitchen. Masukkan perencah sup siam dan sos tiram. Kalau tengah demam atau tak berselera, boleh cuba resepi ini.

Web Masukkan Isi Ayam Dan Lobak Merah.



Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar