Skip to main content

Kerabu Pucuk Paku Kerang Azie Kitchen


Penmbahan Beberapa Rencah Lain Menjadikan Hidangan Ini Digemari Ramai.


Web resepi kerabu pucuk paku yang mudah dan berkhasiat, pucuk paku kaya dengan zat besi & beta carotine(vitamin a) baik untuk mata anda. 100g isi kerang yang sudah direbus; Nak buat pun tak susah.

Macam Tak Cukup Bahan Tapi Masak Juga Sebab Dah Teringin Sangat.


Pucuk paku yang sedap dan lazat dimasak dengan santan dan kelapa parut yang berlemak. Web kerabu pucuk paku versi kelantan dicampur isi ikan dan cili padi. Rendang pucuk paku dengan kerang yang.

Web Resepi Kerabu Suhun Azie Kitchen.


Web #kerabu #pucukpakukerang #chefbobcookingkerabu pucuk paku bersama kerang | chef bob cooking (ep32)chef bob kembali lagi dengan memasak kerabu pucuk paku. 1kg isi kerang10 biji cili api 2 inci lengkuas2 inci halia3 batang serai1 biji bawang bes. Web kerabu pucuk paku kerang azie kitchen kerabu pucuk paku kerang tak cukup sepinggan.

Menu Yang Sangat Mudah Dan.


Sedap di makan bersama ikan. Bawang merah (4 ulas) lada hitam (sesudu kecil) ikan selayang. Separuh digoreng dan separuh diambil santan.

Amie S Little Kitchen Kerabu Perut Taugeh Pucuk Paku Little Kitchen Food Kitchen.


Web salah satu menu sis hari ini kerabu pucuk paku dan kerang. Perahkan limau nipis dan perasakan dengan. Web 4 ulas bawang merah 1 sudu lada hitam 4 ekor ikan sardin/selayang dibakar tumbuk lumat semua bahan, macam gambar dibawah ini.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar