Skip to main content

Cara Buat Roti Sosej


Web Cara Membuat Roti Buatan Sendiri Dengan Cepat.


Web patutlah ramai suka roti sosej gulung ni. Kuning telur (untuk di sapu pada roti paratha) cara buat roti prata sosej. Sepotong roti segar sering kali dijadikan sebagai pelengkap hidangan tertentu, tetapi anda tidak selalu memiliki waktu untuk.

Web Siapa Suka Makan Roti Sosej ?


Saya celur sekejap sosej sebelum. Tekstur dia yang gebu tu memang tak cukup kalau makan satu je. Tepung gandum, mentega, telur, dan garam gaul sebati.

Roti Sosej Ini Menggunakan Doh Roti Yang Dibakar.


Web 1.masukkan semua bahan a dalam bread maker/ mixer kecuali mentega 2.bila dah sebati, baru masukkan mentega 3.uli lagi hingga doh jadi elastik dan lembut. Web jika nak buat roti yang ada sosej atau cheese, boleh timbang berat doh dalam 30gm hingga 40gm (kalo nak besar lagi pun. Web how to make roti sosej ( 2 bahan sahaja) dapur biru 174k subscribers join subscribe 797 share save 98k views 3 years ago #dapurbiru #foodie #rotisosej hi.

Untuk Roti, Kita Hiris Dari Tepi Ya.


Kisar halus semua bahan dan masukkan dalam bekas. Roti digelek bagi nipis kemudian gunting tepi untuk kelihatan cantik. Letakkan keju di atas roti diikuti sosej yang dipotong kecil.

Untuk Lebih Menarik Anda Boleh Menggunakan Pemegangkayu Aiskrim Yang Boleh Dibeli Di.


Web saya lebih suka masak sosej di atas kuali sehingga hangus2 sikit supaya ada rasa grill gitu. Tujuan alas dengan plastik supaya roti. Ambil roti letak sosej dan gulung.


Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar